artyuł premium RUSZYŁA 22 EDYCJA KONKURSU NA NAJLEPIEJ OŚWIETLONĄ GMINĘ I MIASTO 2020 ROKU | Warto Wiedzieć | Drogi Gminne i Powiatowe
Warto Wiedzieć

RUSZYŁA 22 EDYCJA KONKURSU NA NAJLEPIEJ OŚWIETLONĄ GMINĘ I MIASTO 2020 ROKU

Celem Konkursu jest nie tylko promowanie i propagowanie aktywności inwestycyjnej w zakresie oświetlenia, ale także nagradzanie efektu pracy instytucji oraz firm projektujących, wykonujących i zlecających inwestycje oświetleniowe.

Celem Konkursów jest nie tylko promowanie i propagowanie aktywności inwestycyjnej w zakresie oświetlenia, ale także nagradzanie efektu pracy instytucji oraz firm projektujących, wykonujących i zlecających inwestycje oświetleniowe.  

Promowane są m.in. rozwiązania niekonwencjonalne oraz innowacyjne
w zakresie projektów, zastosowanych materiałów, rozwiązań technicznych lub rozwiązań architektoniczno-urbanistycznych.

 

Do Konkursów można zgłaszać inwestycje oświetleniowe zarówno dużych przestrzeni jak i oświetlenie akcentowe, stanowiące istotę rozwiązania architektonicznego czy urbanistycznego.
Inwestycje oświetleniowe mogą być zgłaszane przez Jednostki Samorządu Terytorialnego jak i przez inwestorów, firmy produkujące sprzęt oświetleniowy, biura projektowe, a także indywidualnych projektantów.
Nagrody przyznawane są w 6 kategoriach. W każdej Kategorii jest przyznawana Pierwsza, Druga i Trzecia Nagroda oraz Wyróżnienia.

Do Konkursu mogą być zgłaszane inwestycje oświetleniowe, które zostały wykonane nie wcześniej niż w ostatnich dwóch latach poprzedzających rok ogłoszenia Konkursu.
Warunki uczestnictwa, regulamin i formularz zgłoszeniowy dostępne są na stronach: www.pzpo.pl i www.lightfair.pl.
Uroczystość wręczenia nagród odbędzie się 3 marca 2021 r. podczas specjalnej gali na Expo XXI w Warszawie.

Zapraszamy do udziału!

 

Aby przeczytać artykuł w wersji elektronicznej, musisz posiadać opłaconą PRENUMERATĘ.

   
STREFA DLA
PROFESJONALISTÓW

ZOBACZ ARTYKUŁY O TEJ SAMEJ TEMATYCE

JAROSŁAW ROKITA lipiec-sierpień | 4 (51) 2020

TECHNOLOGIE WYKONYWANIA NAWIERZCHNI Z BETONU CEMENTOWEGO

Świadomość w zakresie nawierzchni z betonu cementowego, czyli inaczej nawierzchni sztywnych, za sprawą głośnej dyskusji zapoczątkowanej w 2014 r., znacznie się poprawiła. Po ogłoszeniu przez GDDiA, że ok. 800 km dróg ekspresowych i autostrad realizowanych w ramach programu budowy dróg krajowych będzie posiadało nawierzchnię sztywną, w środowisku zaczęła się bardzo silna wymiana argumentów na temat wad i zalet  poszczególnych typów konstrukcji.