Projektowanie

LOTOS ASFALT WSPIERA BUDOWĘ TRWAŁYCH DRÓG SAMORZĄDOWYCH Z ASFALTÓW NOWEJ GENERACJI

Asfalty modyfikowane i wysokomodyfikowane są szansą na wydłużenie żywotnosci drogi, optymalizację konstrukcji nawierzchni i znaczne oszczędności w nakładach na utrzymanie sieci dróg

Obecnie zarządzanie budową i utrzymaniem infrastruktury drogowej wobec rosnących wymagań jest nie lada wyzwaniem. Dotyczy to nie tylko dróg krajowych i autostrad, na które na ogół zapewnione są wysokie środki z budżetu państwa, ale przede wszystkim dróg samorządowych, stanowiących ponad 95% polskiej sieci drogowej, o bardzo ograniczonych środkach finansowania. Zwiększające się natężenie ruchu i obciążenie dróg sprawia, iż inwestorzy i zarządcy dróg w Polsce coraz odważniej sięgają po specjalistyczne technologie i nowe rozwiązania techniczne. Dysponując nowoczesnymi materiałami, można nie tylko optymalizować inwestycje na etapie budowy, ale przede wszystkim zaoszczędzić na pracach remontowych i utrzymaniowych w przyszłości.

[ . . . ]

Aby przeczytać artykuł w wersji elektronicznej, musisz posiadać opłaconą PRENUMERATĘ.

   
STREFA DLA
PROFESJONALISTÓW

PRZEJDŹ DO PEŁNEJ WERSJI ARTYKUŁU

 Strona 3  Strona 4  Strona 5  Strona 6  Strona 7  Strona 8

ZOBACZ ARTYKUŁY O TEJ SAMEJ TEMATYCE

TADEUSZ KOPTA listopad-grudzień | 6 (47) 2019

DUŻE SKRZYŻOWANIA A DROGI DLA ROWERÓW

Duże skrzyżowania stanowią istotne utrudnienie dla rowerzystów ze względu na kolizję z ruchem samochodowym, jeśli ruch rowerowy odbywa się w jezdni na zasadach ogólnych, znaczące wydłużenie niektórych relacji spowodowane samymi wymiarami skrzyżowania, a także znacznym wskaźnikiem opóźnienia wynikającym z sygnalizacji świetlnej, jeśli jest ona zastosowana.